Lördag, 2010-09-11

”What’s the color of today? Grey!”

Jag har inte tid att skriva så mycket i min blogg nu när jag börjat plugga på allvar. Det får bli någon dag då och då.

Rolle och Kerstin har varit och hälsat på idag.

Varit på ”panledebatt” med kommunens politiker idag på torget här i byn. Bra men lite tam på nåt vis. Bland det bättre i panelen fanns vänsterns representant som hade en hög med bra uttalanden.

Har fortfarande svårt att smälta att en av eleverna i min klass sade sig vara nationalsocialist (Nazze). =/ Lärare och nazze-sympatier….hur går det ihop??? =/

En slö hemmakväll…när inget speciellt händer…. =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *