Tisdag, 2010-09-07

Ännu en dag med fint väder !! =)

Jeff och Madde flyttade in hos oss idag !! =)

Har klippt mitt hår….med maskinen… Den håller på att ”bli slö”. Fick gnugga ut-a-bara-……! Men kortare blev håret…och förhoppningsvis inte såååååå ojämt långt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *