Ljummet…härlig ”brittsommar”…(eller vad det nu heter???)
Jag var igår och frågade om min praktik…blev då tillfrågad om jag ville hoppa in som vikarie även den 8/9. Har sedan förr även den 11/9.
Har idag haft ett SSUmöte. Blev ordentligt irriterad på en person som tydligen ser mej som ett ”makt-hot” inom partiet och försökte på vårt möte komma in och styra ”allt”…och ”förlöjliga mej” inför ungdomarna. Fy fan !!
Händer det EN GÅNG TILL….lämnar jag ifrån mig SSU-uppdraget till vederbörande. Har medhåll för det förfarandet av andra partikompisar.
Har jag blivit ett sådant ”makt-hot”…REDAN….inom partiet…här lokalt ???? Jag är INTE ute efter makt…jag är med för att jag tror på partiets grund-idé…..och endast därför !!!!!!!
Har köpt nya vinterkängor….nu när det ska bli upp emot 20 grader varmt igen. Känns fel…på nåt vis… Hmmm???