Regn…..regn…..regn…..och regn….
Mitt på andra veckan av min VFU. Är trött var kväll !! Det är mentalt jobbigt ! Men kul…!!!
Regn…..regn…..regn…..och regn….
Mitt på andra veckan av min VFU. Är trött var kväll !! Det är mentalt jobbigt ! Men kul…!!!