Lördag, 2011-01-08

Mulet….

Samuel sov här natten som var…och Alexander och Robin ska visst sova här i natt…hos Lucas.

Lena jobbar extra 1730-2230 ikväll.

Gick ut med hundarna på ”kissrunda” klockan 18.45. Det regnade massor !!!