Slaskigt !!!!!
Har ringt och grattat min dotter på hennes tolvårs dag !!! =)
Lämnade över den vetenskapliga rapporten till Malin idag…..så får hon stångas med den ett tag.
Har haft skjorta på idag. Alla har kommenterat det….. Måste jag gå omkting i T-shirt och tjocktröja…för att allt ska vara normalt ??? =P
Tar 0600-tåget imorrn till skolan. Har gruppmöte imorrnkväll 18.30.
Lena har suttit och räknat matematik-B ikväll….KORS !!!!! =)