Söndag, 2011-01-09, GRATTIS Emmy !!!!!

Slaskigt !!!!!

Har ringt och grattat min dotter på hennes tolvårs dag !!! =)

Lämnade över den vetenskapliga rapporten till Malin idag…..så får hon stångas med den ett tag.

Har haft skjorta på idag. Alla har kommenterat det….. Måste jag gå omkting i T-shirt och tjocktröja…för att allt ska vara normalt ??? =P

Tar 0600-tåget imorrn till skolan. Har gruppmöte imorrnkväll 18.30.

Lena har suttit och räknat matematik-B ikväll….KORS !!!!! =)