”Norrlänskt snöväder” = ”Skånskt snöoväder och kaos”
Tack ! tack ! tack!……… Jag har fått den finaste julklappen jag fått på herre´gu många år ! Jag fick den av min frus ”x-svärföräldrar”. Jag är så innerligt glad….och tacksam !! Det går inte att säga med ord !!

….och….

De e väl julklapp om nåt !!!!!!