Sol…och sommarvärme…på kvällskvisten i alla fall…
Vi har varit och grattat Lotta på 31-års dagen !!
Lena är och ser på fotboll i Ljungbyhed. Det är Lucas som har match idag. Första serie-matchen med 11-manna lag.
Sebbe har flyttat hem till pappa….
Det jag förr kallat ”falskhet”….krymper till en ”piss i Mississippi” nu när jag i min omgivnng är med om ”värre” saker. =/
Vad som är så skönt med sånt är att ”falskspridarna” till 99% ”målar in sig i ett hörn” och står som förlorare i slutändan. Det har jag lärt mej… …då jag själv blev ”falskeligen omtalad” en gång i tiden. =)
Rune ringde och undrade om jag levde…. =9
Har besök av Felicia med kompis….som Lena är faster till… KUL !!
Särklass flitigaste läsare av min blogg är 81.231.227.94 ! Tackar, tackar !! =)
Har pratat med min yngre dotter i telefon…. =) KRAM på dej !!!