Mulet, regn…regn…och bara ca 12 grader….i det varma, underbara, Skåne…????
Nu är det fixat med resa och övernattning när jag ska upp till flickorna…och examen.
Tja…vad ska man säga… Vissa har problem med sin ”självkänsla”, sitt förhållningssätt till omgivningen, sitt nya liv, sitt gamla liv…..och ”tappa kontrollen” -mani. Men jag , jag har mina barn…å det känns bra !!! =)
Jag har ju…trots allt…en så underbar fru !!!!
Ska på sosse-medlemsmöte ikväll…