Söndag, 2010-06-06

Dis-mulet…och kring 20-strecket.

Imorrn ska jag visst agera ”kunnig” i ett fall/tvist med ”umgängesrätt”. Spännande… =P

Blomsteraffärn har lagt beslag på…i princip…hela omrädet utanför sosse-kiosken. Detta näst in till omöjliggör ett spontant öppethållande av dito. =(

Har funderingar på att …först å främst på hobby-basis…..starta en ”data-konsult-verksamhet”. Det är så många som vill ha hjälp med installation, konfiguration…mm. Så….varför inte tjäna lite på det hela ??? =) Det blir bara en ”know-how” verksamhet. Jag kommer inte att sälja någon hårdvara.

Vänta nu ??? Vad händer ??? Moderaterna ”drar åt vänster” och Centerpartiet ”åt höger”… ???

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *