Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Måndag, 2011-03-07

Publicerat 7 mars 2011 av Hans-Eric

Sol….

Varit på mitt första IT-referensmöte.

Sophia hemma och sjuk.

Lena på ”politiker-kurs”.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress