Klar himmel och någon plusgrad…
Mina älskade flickor har åkt hem idag. Dom åkte från Ängelholm vid 13-snåret. Det känns så tomt….. !!!!!
Men det har varit en trevlig vecka med utflykter till både när och fjärran…..typ Danmark då….
Nu vet flickorna hur pappa bor och var han finns…. Jag saknar och älskar dom sååååå !!!!
Har ”slagit huvudet”…..
Nu har jag nästan bestämt mej. Jag har tänkt på det länge, men nu känns det rätt att göra det. Och jag vet vad det ska vara också. Jag ska tatuera mej !
Jag ska tatuera in mina tre barns namn på underarmens insida. Troligen ihop med astrologitecknen för vart och ett av barnen.
Jag gör det för att jag älskar ALLA TRE…..trots att inte alla älskar mej !! Dom är dock mina barn som jag, där inne, bryr mej om…i alla lägen….i vått och torrt…..i krig och fred.