Hej alla glada läsare….!!
Startade min fysik-kurs idag. Åkte till Lund och irrade runt i letandet efter sal D…..som det ju fanns fler än en av. Gick t.o.m. in på en föreläsning och satte mej…i tron att det var min kurs…men gick sedan ut igen och fortsatte leta. Hittade dock rätt tillslut.
Haft engelska B idag. Vi har sååååå roligt på den kursen !!