Lördag, 2010-03-13

SOL !!! och plusgrader. En riktig vårdag !! =)

Har idag tränat ben. Kändes lätt !! Jag tog 230kg i knäböj,  4×8,  som ”inken-tinken” ! Måste bero på rätt hård träning före sportlovet…åsså vila under sportlovet. Vägde 89.1 kg på gymets våg idag !! =)
Jag vet inte hur gummans GI-kosthållning kommer att påverka mej och min strävan uppåt i vikt?? Men, det lär väl synas…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *