Måndag, 2009-11-16

Ja, det måste ju vara mulet någonstans i världen…..så att andra får sol…. =(

Ska på Astrobiologikurs. Ska lämna in hemtentan.

Fick en ny tid för ”studentchoaching”…!!!… På Torsdag. Ska bli kul och se vad det är. ”Keine anung??”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *