Ja, det måste ju vara mulet någonstans i världen…..så att andra får sol…. =(
Ska på Astrobiologikurs. Ska lämna in hemtentan.
Fick en ny tid för ”studentchoaching”…!!!… På Torsdag. Ska bli kul och se vad det är. ”Keine anung??”
Ja, det måste ju vara mulet någonstans i världen…..så att andra får sol…. =(
Ska på Astrobiologikurs. Ska lämna in hemtentan.
Fick en ny tid för ”studentchoaching”…!!!… På Torsdag. Ska bli kul och se vad det är. ”Keine anung??”