Mulet…
Nu är det riktigt illa !!! Skrev sist förra söndagen…..
Min fru lämnade in bilen igår. Två bromsar, diagonalt, hade NOLL i bromsverkan. Vi befarade bromsoks-fel….men det visade sig att felet berodde på den som bytte bromklossar förra gången (min fru), som hade släppt in luft i bromssystemet varvid oljetrycket föll och bilen tappade bromsförmåga.