Mulet…och ca 13 – 15 grader.
Lucas har LANat hos kompis i natt.
Har fått en ny vän, i från Norsjö, på FB som heter Lundgren….=P =)
Funderar över hur folk uppfattar mej.
Hur många har sett ”djupet” i mej ?? Hur många tycker att jag bara är en ”glattig spelevink” ???
Har en del, först nu, fått upp ögonen för att jag är en seriös person…också !! ???
Såg i Aftonbladet att man fått ca 30 cm med snö igår och natten till idag i Vemdalen. Tidigt !!!
Min lilla-älskade-fru förnekar sig aldrig. Men jag älskar henne ändå !! Kram gullet !!
Varit och hälsat på Rolle & Kerstin. Hundarna hade släkt-träff….=)