Lördag, 2010-09-25

Mulet + regn…men hyfsat ljummet.

Köpt impregnerings-spray till mina nya kängor.

Varit på sosse-kiosken. Blivit tillfrågad om ”ev. post i nämd” här i kommunen. =)
Mina intressen är ju (fn.) ekonomi och fördelningspolitik, energipolitik, skola, ”föryngrings-politik” och marknadsföring av partiet.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *