Söndag, 2010-11-07

Växlande molnighet. Frost på morgonen…

Sitter med VFU-rapporten. Vrider och vänder på alla tankar.

Lucas LANar hos en kompis.

Ja, hur är det nu med den svenska neutraliteten och alliansfriheten ?? ”Leker vi med storebror” eller är vi självständiga ? Eller är det ”storebror” som är ute på djupt vatten….helt olagligt ?
Klart ”som f_n” att någon ljuger om detta ! Det är ju på gränsen till vad som är lagligt…och på gränsen till att bli ”nåt verkligen stort”…med omfattande konsekvenser.

Om nu Kungen har varit ute och ”busat med snorren” när han var ung……So what??? Det har väl dom flesta karlar gjort någon gång i sitt liv.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *