Mulet och blåsigt.
Jag har idag fått mitt första foto på mitt barnbarn !! =) Jag är på gränsen till ”rusigt lycklig”! =)
Vi, jag och min älskade, gick och gjorde ett ”riktigt foto” på fotoaffären av det. Det blir som ”mer äkta” då.
Har lovat att inte lägga ut fotot på nätet….på föräldrarnas begäran. Därför finns det inget foto på barnet här !
Har idag varit på Snyggatrorpskolan för att interjuva elever hur dom tänker vi algebraiska problem…i flera steg. Fick minst sagt olika lösningar….
Pluggar Binomialsatsen idag…som en del av ”Sannolikhet och Statistik” som jag ska ha prov på.