Tisdag, 2009-11-17

När asteroiden år 2012 slagit ned, så dör faktiskt flest människor av den därpå följande nedsmutsade atmosfären, som då färgas grå…..Hmmm?….. och skymmer solen…..
Har den slagit ned redan ???? Va????

Matte prov imorrn. har suttit hela dagen idag och repeterat.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *