Tisdag, 2009-12-29

Uppehåll och nollgradigt.

Vi har, tillsammans med vänner, varit till ”BUS-fabriken” idag. Ett slags lek-land för barnen.

Min mor har 30.1 minus-grader nu…… Brrrrrr!!!

Kycklingsallad, Pyttipanna, Billy´s,…..

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *