Grå himmel…
Har gått 42 minuter på löpbandet (4,7 km/t) med 10% lutning i 40 minuter och 15% lutning i 2 minuter. ”Det tog bra !”
Sitter och recenserar min valda bok för fysik-kursen. Har fått ihop ca 120 sidor på 2,5 A4-sidor.
Inget fullmäktige idag…..för få ärenden. Hade ju hoppats på att få ett break i mitt recenserande…. =(