Tisdag, 2010-02-23, ”recension…..”

Grå himmel…

Har gått 42 minuter på löpbandet  (4,7 km/t)  med 10% lutning i 40 minuter och 15% lutning i 2 minuter. ”Det tog bra !”

Sitter och recenserar min valda bok för fysik-kursen. Har fått ihop ca 120 sidor på 2,5  A4-sidor.

Inget fullmäktige idag…..för få ärenden. Hade ju hoppats på att få ett break i mitt recenserande…. =(

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *