Måndag, 2010-02-22, Var är våren ????

Mulet…kring nollan….slaskigt !!!

Sportlov…från komvux….men inte universitetet.

Hälsade på ”Kylle o Ture” idag !! Kul !!! Fick  två ”temlor” och kaffe….underbart !!

Våren skulle enligt statistiken vara här idag. Sedan 1961 fram till 1990 så har våren kommit hit den 22:a februari….enligt vad jag hörde på radion. Men,….nu är den inte här. =(
Med vår menas att dygns-medel-temperaturen skall vara över noll i sju dygn i sträck. (Också enl.radion).

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *