Onsdag, 2010-03-24

Halvmulet…och upp till +11 grader. HÄRLIGT !!!

Jag har sökt höstens utbildningar idag. Två stycken i Kristianstad och en i Växsjö. Det är lärarutbildningar hela bunten.

Blev förb_nnad idag ! Jag gillar inte att ha en hel vecka emellan varje lektion (komvux). Så, nu ska jag tenta av en del för att bli av med skiten.

SAKNAR MINA BARN !!!!! =´(

Har pratat med min äldre dotter. Hon (dom) vill komma några dagar i slutet på april istället för påsklovet. Några grymtningar och tårar senare….så jag kom fram till att det var nog rätt bra…egentligen. =)

Lite senare ringde min yngre dotter också !!! UNDERBART!!! Jag har fått prata med båda mina döttrar !!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *