Tisdag, 2010-04-13

Dis-mulet….

Vi har haft ”stöld-turné” här i natt. Vad vi sett så försvann ”bara” ett cigg-paket.
Men det innebär att haspen (säkerhetskedjan) ska på varje kväll hädanefter.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *