Tisdag, 2010-10-12, Plugg….

Sol, klar himmel och klar kall luft….riktig höstdag !

Försöker få ett grepp om kurs-litteraturen. ”Gruppera” författarna och vad dom står för.

Har gruppmöte med sossarna ikväll 18.30.

Har inte tid att träna…. =(

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *