Växlande molnighet…men mest molnigt faktiskt.
Skrev idag min första salstentamen på Kristianstad högskola. Det var värdegrunder, läroplaner, Orlenius,….m.fl som avhandlades. Känns som om det skulle kunna gå vägen….faktiskt. Men, osvuret är bäst.
Hur som helst så är det en befriande känsla att ha gjort den…och bli ”en vanlig människa” igen !
Nu är det VFU:n som gäller.
Tycker det är svårt att hålla reda på alla saker man skall göra, lämna in och boka tid för… =P
M.a.o. ”de e mycke nu!”