Fredag, 2010-04-23

Blåsigt, kallt och molnigt…

Min fru fick igår kväll veta att hennes biologiska pappa dött i söndags, 18/4. Jag fick aldrig chansen att träffa honom. R.I.P.

Tränade armar igår. Körde en 3:a och en 4:a på 60kg, bicepcurl, på stora stången. Inte illa !!! =) Idag är det bröst….mina armar har inte hämtat sig ännu…

Vi måste träna klockan 14.00, för , jag och min älskade ska på bio i Hbg och biljetterna ska hämtas i god tid före visningen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *