Molnigt.
”Andeutdrivningen” verkar ha fungerat.
Stod på marknad igår , 14 – 18, för socialdemokraterna. Nyttigt och tankeställande !
Tränat ben idag…också ! =P
Ätit kyckling…..GOTT !
Vi längtar efter vår Wilma !! Har börjat ”inreda” hennes ”trygghets-/mys-hörna”.