Lördag, 2010-08-21

Molnigt.

”Andeutdrivningen” verkar ha fungerat.

Stod på marknad igår , 14 – 18, för socialdemokraterna. Nyttigt och tankeställande !

Tränat ben idag…också ! =P

Ätit kyckling…..GOTT !

Vi längtar efter vår Wilma !! Har börjat ”inreda” hennes ”trygghets-/mys-hörna”.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *