Tisdag, 2011-01-11

Halkigt ute…. !!!

Jag har idag kört mitt första benpass på över en månad. 3×15 på 240kg blev det bland annat… =)

Lena jobbar 1500 – 2200 idag.

Blev igår på gruppmötet invald i en referensgrupp för IT- och e-handel för kommunen. =) Men, jag som vill sätta mig in i ämnet fick idag reda på att det finns ”inget att sätta sig in i”. =(

Vår moder natur verkar vara på krigsstigen. Tycker det händer nåt allt oftare. Det var ju inte länge sedan det brann fruktansvärt i Australien…nu är det en sälla skådad översvämning där. Vart är vi på väg ??