Sol och varmt….svag vind.
Dagen i korthet…
Lena jobbar 17 – 22.
Vi, jag Sara och Lucas, hade som mål att åka till Fredriksdal och titta på dansen runt midsommarstången. Men (80+80+60) 220kr för att titta på när en drös människor springer runt en stång…. NÄÄÄ! Så, vi placerade pengarna i hamburgare på MAX istället.
Men före Fredriksdal….så var vi en sväng på lassarettet i Helsingborg med Sara och hennes ömmande hals. Hon fick pencilin på ”stört”. Det var halsfluss !
Därefter åkte vi till Bonnie och Laila och tog lite ”efterrätt” (fika).