Började dagen med regn….slutade med sol.
Dagens stora händelse har varit att jag varit i Landskrona på socialdemokratisk valupptakt. Tagit Mona i hand och lyssnat på hennes val-tal.
När jag kom hem ifrån Landskrona hade gumman gjort Pitepalt….MMmmmmmm!!!! GOTT !!!
