Söndag, 2010-08-22

Började dagen med regn….slutade med sol.

Dagens stora händelse har varit att jag varit i Landskrona på socialdemokratisk valupptakt. Tagit Mona i hand och lyssnat på hennes val-tal.

När jag kom hem ifrån Landskrona hade gumman gjort Pitepalt….MMmmmmmm!!!! GOTT !!!

DSC00591

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *