Blåsigt…regn och sol om vart annat…
Jag har idag anmält mig till LR/Student…också ! Tipset var att vara med i båda till dess att studierna är klara. Om man sedan tittar på den politiska tillhörigheten…så….. ???Hmmm??? Har hört att LR skulle vara mer ”borgerligt sinnat”…?? Men, en ”borgerlig fackförening”…..hur rimmar det ???
Om ni inte sett…se detta.
https://svtplay.se/v/2101280/tom_alandh_i_sverige/tryggheten_i_klippan