Växlande molnighet.
Igår var jag på en introduktionsdag på skolan. Det blev mycket fakta att ”ta in”. Men en bra och välbehövlig dag !
På kvällen var jag på ett fullmäktige-grupp-möte.
Ingen träning !
Idag har min fru köpt sig en HELT EGEN DATOR ! Hennes första helt egna dator ! GRATTIS ! Den behöver du !! <3
Ingen träning !
Lucas är och LANar…istället för att åka till pappa.
Ätit landgång ! Gott !!
Ska se dvd:n ”Wolfman” efter finnkampen på tv…