Onsdag, 2010-08-25

Mulet och blåsigt.

Varit på Väla med gumman och handlat kläder till alla. Jag köpte 9 par sockar, 3 par t-shirts och ett långkalsongpar. Långkalsonger här är exotiskt. Dom tittar stor-ögt när man frågar efter långkalsonger. Och oftast har dom dessa inne på lagret…inte inne i butiken !

Vi valde idag att inte ta Wilma ! Det blir troligen istället Jeff, en äkta ”cavaljer”, som fodervärdar…och kanske en Madde, cavaljer-tik. Känns bra !!

Jag ska imorrn på introduktion på högskolan….

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *