Ännu en dag med fint väder !! =)
Jeff och Madde flyttade in hos oss idag !! =)
Har klippt mitt hår….med maskinen… Den håller på att ”bli slö”. Fick gnugga ut-a-bara-……! Men kortare blev håret…och förhoppningsvis inte såååååå ojämt långt.
Ännu en dag med fint väder !! =)
Jeff och Madde flyttade in hos oss idag !! =)
Har klippt mitt hår….med maskinen… Den håller på att ”bli slö”. Fick gnugga ut-a-bara-……! Men kortare blev håret…och förhoppningsvis inte såååååå ojämt långt.