Mulet + regn…men hyfsat ljummet.
Köpt impregnerings-spray till mina nya kängor.
Varit på sosse-kiosken. Blivit tillfrågad om ”ev. post i nämd” här i kommunen. =)
Mina intressen är ju (fn.) ekonomi och fördelningspolitik, energipolitik, skola, ”föryngrings-politik” och marknadsföring av partiet.