Klarblå himmel, runt noll.
GRATTIS MIN SON !!!!! till förlovningen !!! =)
Känns overkligt på nåt vis. Att ha egna barn som är så stora att dom förlovar sig. Men kul !!!!
Vi får strax middagsfrämmande.
Livet känns ganska bra just nu…faktiskt ! =)
Klarblå himmel, runt noll.
GRATTIS MIN SON !!!!! till förlovningen !!! =)
Känns overkligt på nåt vis. Att ha egna barn som är så stora att dom förlovar sig. Men kul !!!!
Vi får strax middagsfrämmande.
Livet känns ganska bra just nu…faktiskt ! =)