Söndag, 2010-10-17

Molntussar och frost fläckvis på marken.

Jag har gjort en reset på min trådlösa router. Detta efter att jag upptäckt att den var ”hackad”. Jag öppnade igår en port för att bl.a. Lucas skulle kunna spela Tibia…..han har spelat Tibia förr UTAN denna port öppen.
Igår kväll så började nätverket gå jätte segt…och det sista jag gjorde var att testa anslutningen på nätet…då gick det inte alls. Jag upptäckte då att mitt nätverk var WEP-krypterat…som jag aldrig brukar ha det. DÅ ”klack det till” i mej att jag blivit hackad…p.g.a. att jag öppnat en port….”inte för spelandet utan för att andra skulle kunna ändra i min router”.

Hittat lite nyttiga länkar till min Plugg-sida.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *