Lördag, 2010-10-16, Gabriel har förlovat sig !!!!!

Klarblå himmel, runt noll.

GRATTIS MIN SON !!!!! till förlovningen !!! =)

Känns overkligt på nåt vis. Att ha egna barn som är så stora att dom förlovar sig. Men kul !!!!

Vi får strax middagsfrämmande.

Livet känns ganska bra just nu…faktiskt ! =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *