Onsdag, 2010-10-27, En av de lyckligaste dagarna i mitt liv…

Regn…..regn…..regn…..och regn….

Mitt på andra veckan av min VFU. Är trött var kväll !! Det är mentalt jobbigt ! Men kul…!!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *