Mulet…
Tredje dagen på VFU. Är allvarligt orolig för den utveckling jag ser på skolan…högstadiet. Vissa elever beter sig som ligister. River sönder, kastar runt saker, gräver i andras väskor…..mm…mm. Uttalar att dom ska döda lärare…. (Det är hot ! enligt lagen)
Har tagit 280kg i knäböj idag !
Lena är hos Evy, på kurs, och lär sig någon udda vrik-…stick-…-konst. Hmmm?