Lördag, 2010-11-06, Alla Helgons….

Regn i morse…nu uppehåll och solglimtar.

Skjutade Emmy till Ängelholms flygplats nu på morgonen. Planet gick 0825. =(

Försöker hitta på nåt till min rapport…..men det är otroligt stiltje !

Vi har varit på en längre promenad med hundarna i solskenet. Det känns som en vår-dag….om bara fåglarna…som flyttat…hade sjungit lite.

Varför….
…spelar dom ”pappas sång” (…en stad ovan molnen…) på tv när det är reklam ? Varför är det så ”stökigt” här nu? Samband ?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *