Mulet och regn…men inte så svalt !
Varit och grillat i skogen…i en koja….med vänner ! Skit skoj !
Emmy och Gabriel har ringt och grattat på farsdag. Sara grattade via facebook ! =)
Mona Sahlin avgår…
Har insett att KEMI A är en förbannelse som jag inte kommer undan ! Jag måste nu bita i det sura äpplet och läsa den kursen !