Mulet och ca 7 – 10 grader….”rå-kallt”…
Varit på E-referensgruppen….
Blivit uppringd av en aktiemäklare….
Börsen uppåt idag. Men jag tror på fortsatt fall…..totalt…..ett tag till.
Försöker värva intresserade till en aktie-intresse grupp…..få se vad det blir av det…
Nya fåtöljer i vardagsrummet…
En asteroid (400m i diameter) ska passera jorden i natt….på ca 200 mils avstånd. Lär ju inte se den, enär det alltid är mulet i skåne. =(