Klart och soligt.
Lena jobbar 17-22.
Imorgon vankas kalkonmiddag, m.a.o. ett tidigarelagt födelsedagskalas för min fru. =)
Lucas hos pappa….och Sebbe är på ”vift”…. bara jag och Sophia hemma under kvällen.
Har börjat förbereda för min VFU som börjar till veckan. Läst igenom papper och gjort en pärm för ändamålet.
Har äntligen lyckats skapa en komplett lista över alla aktier på stockholms börsen…i excel.