Tisdag, 2011-11-08

Mulet och ca 7 – 10 grader….”rå-kallt”…

Varit på E-referensgruppen….

Blivit uppringd av en aktiemäklare….
Börsen uppåt idag. Men jag tror på fortsatt fall…..totalt…..ett tag till.

Försöker värva intresserade till en aktie-intresse grupp…..få se vad det blir av det…

Nya fåtöljer i vardagsrummet…

En asteroid (400m i diameter) ska passera jorden i natt….på ca 200 mils avstånd. Lär ju inte se den, enär det alltid är mulet i skåne. =(