Mulet och tidvis regn.
Det hat varit lilla julafton här idag !
Vi har köpt en 50″ tv. Jag har fått en laser färg-skrivare och en Nokia N8.
VILKEN LYCKA !!! =)
Mulet och tidvis regn.
Det hat varit lilla julafton här idag !
Vi har köpt en 50″ tv. Jag har fått en laser färg-skrivare och en Nokia N8.
VILKEN LYCKA !!! =)